Всички категории

Ето какво планира Paysera през 2022 г.

Костас Норейка
#
Предварителното планиране в бързо променяща се и силно конкурентна бизнес среда е едновременно от съществено значение, но и невъзможно. От една страна – трябва да имаме ясна визия и планове, така че нашите екипи да знаят върху какво работят и накъде върви компанията, клиентите, какво да очакваме, от друга страна – нужно е да сме достатъчно гъвкави, за да реализираме всякакви спонтанни идеи, следвайки пазарната тенденция "сега или никога". Като се имат предвид тези моменти, каним ви да надникнете в малка част от проектите, които очакваме да стартираме в началото на 2022 г., а тепърва предстоят и още много други.

Супер приложение с много разширени функции 💫

Paysera започна прехода към супер приложение още през 2021 г. Някои може дори да кажат, че от самото начало на стартирането на мобилното приложение започнахме да се движим в тази посока, без дори да осъзнаваме това.

Първата интеграция в мобилното приложение беше Paysera Tickets, предоставяща възможност да закупите билети за различни събития, които се разпространяват чрез нашата система.

Освен това (може да варира в зависимост от държавата), директно от нашето мобилно приложение можете да получите достъп и до различни кредитни институции, предоставящи заеми, както и до най-популярните електронни магазини.

И това е само началото! Предстоят още по-вълнуващи неща

👇

Достъп до кредити 📱

Съвсем скоро Paysera ще започне да предоставя достъп до избрани компании за кредитиране в мобилното приложение. С тази стъпка Paysera сметката се превръща във финтех хъб с пълен набор от дигитални платежни услуги и кредитни решения за физически лица.
#

Страница за състоянието

Не толкова функция, колкото съществена част от комуникацията ни с клиентите. През следващите няколко дни ще споделим с вас нашата страница за състоянието, където всички клиенти могат да следят предстоящите планирани дейности по поддръжка, както и да се информират за неочаквани неизправности или прекъснати услуги, в случай, че такива са налице.

Това не само ще облекчи екипа ни за обслужване на клиенти, но и ще осигури спокойствие на нашите клиенти, които винаги ще знаят къде могат да проверят дали всичко е наред с услугите.

#

Банка Paysera в Грузия 🇬🇪

Със силни нови партньори на борда и текуща процедура по издаване на банков лиценз, очакваме да имаме банка Paysera в Грузия до края на следващата година.

Виртуални карти 💳

Друга дългоочаквана функция, която е точно зад ъгъла. Виртуалните карти ще предоставят възможност на по-широк кръг от нашите клиенти да се възползват от картите Visa.

#

"Въпросник за клиента" (KYC) за партньорски онлайн сайтове ℹ️

Като финансова институция ние познаваме своите клиенти – това е предназначението на "Въпросник за клиента" и принципа "Опознай своя клиент" (Know Your Customer). Разполагаме с добре разработени процеси и ИТ решения за това и през 2022 г. планираме да споделим тази суперсила с нашите клиенти, които също трябва да идентифицират своите клиенти, като например инвестиционни платформи.

Нека спрем до тук, въпреки че има още много неща, които все още не могат да бъдат разкрити. Да се ​​надяваме, че идеите ни ще видят светлината през следващите месеци и ще помогнат на хиляди клиенти да управляват по-лесно своите финанси и ежедневни навици с помощта на нашите решения. Желаем Ви продуктивна година, вярвайте, че промяната е възможна и, разбира се, бъдете здрави!

Автор
Kostas Noreika
Съучредител и акционер в „Paysera LT“