Всички категории

Paysera представя новото си лого!

Justina Šidlauskienė
#
Голяма новина! Днес, след 8 години, ние с гордост представяме първия и основен елемент от новата идентичност на Paysera – новото лого. Тази промяна отразява нашата визия за преминаване към супер приложение и бележи ново начало за компанията – по-свеж, по-модерен облик, който носи послание. И това е само първата от много други вълнуващи актуализации на марката, които сме планирали за тази и следващата година. 
#

Защо се решихме на подобна промяна?

Знаехме, че старото лого на Paysera не отразява текущата визия на компанията. И не само логото, но и визуалната идентичност като цяло, която изглеждаше остаряла и в много случаи сложна, и не се вписваше в образа на Paysera като новаторска fintech компания с иновативни продукти и услуги. 

От техническа гледна точка ние също така искахме нещо, което да изглежда добре на екрани с всякакъв размер и с различни настройки. Затова нашият маркетингов екип, заедно с талантливия графичен дизайнер Deividas Bielskis, започнаха да търсят нова идентичност и инструменти за вербално и визуално изразяване на същността на марката на Paysera. И резултатът е пред очите Ви - нещо просто, но перфектно отразяващо нашите услуги и визия. 

#
Justina Šidlauskienė – ръководител Маркетинг и връзки с обществеността, Paysera 

Нова идентичност, вдъхновена от обратната връзка на клиентите

Планирайки работата по създаване на нова идентичност, решихме, че не само служителите, но и нашите клиенти трябва да участват в творческия процес. Затова в средата на 2021 г. проведохме проучване сред клиентите, за да разберем какво мислят за Paysera. 

От обратната връзка видяхме, че нашите клиенти почти единодушно характеризират Paysera с думи като „бърза“, „лесна за използване“, „отлично съотношение цена/качество“, „много услуги“ и „страхотна алтернатива на традиционните банки“. Тайната на успеха на Paysera винаги е била способността да се вслушва в нуждите на клиентите и да бъде една крачка напред – създавайки нови иновативни продукти, които да отговорят на тези нужди, преди дори клиентите да са се замислили за тях. 

И така, решихме, че е време да изразим това в нашия обновен дизайн на марката чрез някои изображения, отразяващи отношението ни към клиентите и това, че техният глас е чут и ние сме точно тук за тях, точно сега – така се роди асоциацията с иконката за чат и индиатора за местоположение. 

Как буквата "P" се превърна в символ на нашето ново лого? 

Както можете да забележите, наред с новото лого, буквата P също се превърна във важен елемент на нашата марка. Прилича на стилизирана иконка за чат, за да подчертае комуникацията ни с нашите клиенти, фирми и хората зад тези компании. За нас това означава, че изграждаме Paysera чрез постоянен контакт с нашите клиенти! 

Този графичен символ също така символизира нашата предстояща функция за чат на живо, която ще бъде значителна промяна за мобилното ни приложение и ще подобри скоростта и качеството на обслужването на клиентите. 

И не на последно място, има още едно нещо, което може да забележите в нашето ново лого – индикатор за местоположение. Paysera е както локална, така и глобална компания, като същевременно има интегрирани услуги на трети страни, които са достъпни точно тук и точно сега, и това е едно от основните предимства на нашата компания. Планираните нови функции, като плащане на такси за паркиране, заявяване на доставка на куриерски пратки и инвестиции в недвижими имоти, също поддържат тази идея и искахме нашето лого да отразява това. 

Новите цветове на марката 

В допълнение към всичко казано по-горе, новото лого на Paysera има по-изтънчена цветова палитра, която използва два нюанса на синьото и един зелен. 

Тези цветове символизират нашите ценности, които притежаваме или към които се стремим: 
Син – доверие, прогресивно мислене, почтеност, опит, иновации; 
Зелено – устойчиво развитие и благополучие.

#

Какво следва? 

През следващите месеци ще представим нашето ново лого на различни платформи – на уебсайта, в мобилното приложение, социалните мрежи и др. 

Но това е само намек за всичко, което предстои. В близко бъдеще очакваме да представим изцяло обновен уебсайт, повече продукти и услуги на Paysera, така че очаквайте още новини в нашите канали в социалните мрежи: Facebook, LinkedIn, Twitter и Instagramили се абонирайте за получаване на новини по имейл :) 

С любов, от името на маркетинговия екип на Paysera,
Justina  

Автор:
Justina Šidlauskienė
Ръководител Маркетинг и връзки с обществеността

#

10+ причини защо трябва да използвате Paysera

Спомняте ли си критериите, по които избрахте първата си банка? Избрахте тази, която родителите Ви използваха? Или може би сте получили безплатна карта в училище? Но може ли това да се счита за съзнателен избор? Нека да разгледаме 10-те най-често срещани причини, поради които хората откриват сметка в Paysera.

#

Солидарност с Украйна: Paysera преустановява преводите към и от Русия, закрива сметки на своите руски клиенти

Paysera, една от най-големите и най-стари Fintech компании в балтийските държави, показва солидарност с Украйна, като същевременно намалява рисковете на руския пазар. Компанията вече няма да извършва транзакции в руски рубли, закрива сметките на руски клиенти и ограничава паричните преводи към и от руски банки. Компанията призовава и останалите финансови институции да проявят солидарност с Украйна и да преустановят операциите, свързани с Русия.

#

Какво е да работиш в Paysera през 2022 г.?

Работейки в Paysera, всички ние допринасяме за изграждането на приятна и ангажираща работна среда. A списъкът с инициативи, насочени към нашите служители, ще се разшири още през 2022 г. Следете свободните работни места и продължете да четете, за да научите повече!