Всички категории

Задължителни инструменти за електронна търговия за анализ и оптимизация на уебсайтове

Tools for the optimisation an e-commerce store and for digital marketing
Функционалността на електронния магазин има пряко влияние върху Вашите продажби, но изисква време и поддръжка. Не е необходимо да правите всичко ръчно, тъй като има много инструменти, които ще Ви помогнат да автоматизирате и опростите процесите, позволявайки Ви да пренасочите времето си към развитие на бизнеса.

Въведение

В тази публикация в блога ще обсъдим инструментите, специално предназначени за анализ и оптимизация на електронен магазин. Нашият гид днес е Audrius Lučiūnas, съосновател на Paysera и различни проекти за онлайн търговия, който сподели знанията си по време на уебинара "Разговори за електронна търговия". Нека да започваме!

nibbler.insites.com – анализ на уебсайтове

Nibbler.insites.com извършва подробен анализ на уебсайта. Ето няколко примера за това, което оценява на Вашия уебсайт:
  • Достъпност за хора с увреждания
  • Качество на изживяването при сърфиране
  • Ниво на технологията – дали е остаряла или неефективна

Можете също да кликнете върху конкретна оценка, за да я анализирате. По този начин ще получите по-подробен анализ на оценката, включително какво сте направили добре и какво може да се подобри.

nibbler.insites.com will perform a detailed analysis of the quality of the page

deadlinkchecker.com –търсач на повредени връзки

Често срещан проблем на уеб страниците са повредените връзки. Deadlinchecker Ви дава възможност да откривате и извличате такива връзки, независимо къде се намират в страницата – в елементи от менюто, продуктови линкове или публикации в блогове.

Инструментът е безплатен.

deadlinkchecker.com will identify broken links on your website

make.com – системна интеграция

Искате да автоматизирате своя електронен магазин, но Ви плаши техническият аспект?

Make.com Ви позволява да изпълнявате задачи на разработчици без програмна работа. С този инструмент можете да постигнете различни системни интеграции.

Ето един пример за това как работи:

  1. Make.com извлича конкретни данни от вътрешна база данни
  2. Въз основа на данните извлича информация за клиента
  3. Преобразува информацията в необходимия формат
  4. Предоставя данните на Facebook и въз основа на данните Facebook създава персонализирана аудитория

Ако създаването на персонализирана аудитория във Facebook е неуспешно, процесът се поставя на пауза и получавате известие с молба да го прегледате.

Тази задача би отнела на програмист няколко дни, но със системата make.com просто трябва да изберете необходимите параметри.

Между другото, make.com предлага и безплатен план!

make.com performs programming tasks on your behalf on the website

phantombuster.com – извличане и сливане на информация

phantombuster.com работи подобно на make.com, но неговата специализация са социалните мрежи и други източници, от които може да се извлече информация за Вашия бизнес.

Има много възможности и ето пример за това как можете да автоматизирате различни процеси.

Ако имате физически магазин, можете да намерите адреса в Google Maps и да го предоставите на този инструмент. Съответно той ще намери телефонните номера и имейл адресите на фирми, разположени около този адрес. По този начин можете да събирате данни за фирми около Вас и да им предлагате специални оферти или да ги каните да посетят Вашия магазин.

В този случай си струва да споменем, че законодателстово, отнасящо се до реклами и GDPR, е нещо, което винаги трябва да имате предвид, така че преди да го използвате, уверете се, че Вашите планирани действия са в съответствие със закона.

phantombuster.com provides useful information for e-commerce

automa.site – автоматизация на браузъра

Ако искате да подобрите функционалността на браузъра си, този инструмент е точно за Вас. Всичко, което трябва да направите, е да подредите елементите, да ги свържете заедно и след това да решите какви действия automa трябва да изпълни автоматично в браузъра.

По-долу е даден пример за това как може да извлече всички потребителски имена и коментари от публикации в Instagram.

automa.site automates browser tasks

koongo.com – управление на продукти за marketplace

Можете да продавате продуктите си на различни платформи като Amazon и eBay, но управлението им може да отнеме много време.

koongo.com свързва електронния Ви магазин с различни marketplace платформи. Например, ако промените цената на продукт във Вашия онлайн магазин, този инструмент автоматично прилага тези промени в цените в съответния marketplace.

koongo.com iе платен инструмент с опция за 20-дневен безплатен пробен период.

koongo.com ensures that changes applied in your e-commerce store are automatically reflected in the marketplace

Свързани статии

#

Ключът към успеха на електронната търговия: стратегия за социални мрежи за стимулиране на конверсии

Отключете тайната за стремглаво нарастване на Вашите онлайн продажби с помощта на социалните мрежи! Кажете сбогом на посредствените резултати. Нашият специален гост е тук, за да сподели своите познания за печелившата стратегия за социални мрежи, която ще изведе Вашия онлайн магазин на следващото ниво. Пригответе се да се вдъхновите и да откриете ключа към успеха в стимулирането на онлайн продажбите.

#

Как да започнете онлайн бизнес в 5 стъпки

И така, решили сте да стартирате онлайн бизнес, но с огромното количество информация в интернет не сте сигурни откъде да започнете? В тази статия ще получите практически насоки от Audrius Lučiūna - съосновател на Paysera, експерт по електронна търговия и лектор в поредицата от онлайн курсове "Разговори за електронна търговия".

#

7 начина да намалите случаите на изоставяне на пазарската количка във Вашия електронен магазин 

Един от най-важните показатели за успешно представяне за всеки онлайн търговец е ниският процент на изоставяне на пазарската количка. Липсата на подходящи опции за плащане или неудобните методи за доставка са една от основните причини клиентите да променят мнението си в последния момент и да изоставят количките си. Добрата новина е, че това са областите, които могат лесно да бъдат управлявани и подобрени от самите търговци. В тази публикация в блога ще разгледаме няколко практически начина за намаляване на процента на изоставяне на количките при пазаруване онлайн.