Задължителни инструменти за електронна търговия за анализ и оптимизация на уебсайтове
Въведение
В тази публикация в блога ще обсъдим инструментите, специално предназначени за анализ и оптимизация на електронен магазин. Нашият гид днес е Audrius Lučiūnas, съосновател на Paysera и различни проекти за онлайн търговия, който сподели знанията си по време на уебинара "Разговори за електронна търговия". Нека да започваме!
nibbler.insites.com – анализ на уебсайтове
- Достъпност за хора с увреждания
- Качество на изживяването при сърфиране
- Ниво на технологията – дали е остаряла или неефективна
Можете също да кликнете върху конкретна оценка, за да я анализирате. По този начин ще получите по-подробен анализ на оценката, включително какво сте направили добре и какво може да се подобри.
deadlinkchecker.com –търсач на повредени връзки
Често срещан проблем на уеб страниците са повредените връзки. Deadlinchecker Ви дава възможност да откривате и извличате такива връзки, независимо къде се намират в страницата – в елементи от менюто, продуктови линкове или публикации в блогове.
Инструментът е безплатен.
make.com – системна интеграция
Искате да автоматизирате своя електронен магазин, но Ви плаши техническият аспект?
Make.com Ви позволява да изпълнявате задачи на разработчици без програмна работа. С този инструмент можете да постигнете различни системни интеграции.
Ето един пример за това как работи:
- Make.com извлича конкретни данни от вътрешна база данни
- Въз основа на данните извлича информация за клиента
- Преобразува информацията в необходимия формат
- Предоставя данните на Facebook и въз основа на данните Facebook създава персонализирана аудитория
Ако създаването на персонализирана аудитория във Facebook е неуспешно, процесът се поставя на пауза и получавате известие с молба да го прегледате.
Тази задача би отнела на програмист няколко дни, но със системата make.com просто трябва да изберете необходимите параметри.
Между другото, make.com предлага и безплатен план!
phantombuster.com – извличане и сливане на информация
phantombuster.com работи подобно на make.com, но неговата специализация са социалните мрежи и други източници, от които може да се извлече информация за Вашия бизнес.
Има много възможности и ето пример за това как можете да автоматизирате различни процеси.
Ако имате физически магазин, можете да намерите адреса в Google Maps и да го предоставите на този инструмент. Съответно той ще намери телефонните номера и имейл адресите на фирми, разположени около този адрес. По този начин можете да събирате данни за фирми около Вас и да им предлагате специални оферти или да ги каните да посетят Вашия магазин.
В този случай си струва да споменем, че законодателстово, отнасящо се до реклами и GDPR, е нещо, което винаги трябва да имате предвид, така че преди да го използвате, уверете се, че Вашите планирани действия са в съответствие със закона.
automa.site – автоматизация на браузъра
Ако искате да подобрите функционалността на браузъра си, този инструмент е точно за Вас. Всичко, което трябва да направите, е да подредите елементите, да ги свържете заедно и след това да решите какви действия automa трябва да изпълни автоматично в браузъра.
По-долу е даден пример за това как може да извлече всички потребителски имена и коментари от публикации в Instagram.
koongo.com – управление на продукти за marketplace
Можете да продавате продуктите си на различни платформи като Amazon и eBay, но управлението им може да отнеме много време.
koongo.com свързва електронния Ви магазин с различни marketplace платформи. Например, ако промените цената на продукт във Вашия онлайн магазин, този инструмент автоматично прилага тези промени в цените в съответния marketplace.
koongo.com iе платен инструмент с опция за 20-дневен безплатен пробен период.